Gisteren 4 keer met huurmij Leiderdorp gebeld, 1e keer 20 minuten in de wacht gestaan vervolgens voor de 2e keer met de telefoon van mijn partner gebeld, er werd direct opgepakt. Ze zou mij doorverbinden mrt de alarmcentrale, deze verbinding werd verbroken. Voor de 3e keer met huurmij gebeld, we gaan u nog een keer doorverbinden, dit keer lukte de doorverbinding wel met de alarmcentrale en deze zou mij doorverbinden met Nissan, echter deze verbinding werd ook weer verbroken. Toen voor de 4e keer en inmiddels een uur verder zelf direct de alarmcentrale gebeld, ze zouden mij direct doorverbinden met Nissan maar deze verbinding is nooit tot stand gekomen. Heb het toen maar zelf opgelost. Ben ook niet terug gebeld. Dus als het aan Huurmij had gelegen had ik nog in Amsterdam gestaan.
Ik ga dinsdag regelen dat ik een andere auto krijg van een andere maatschappij.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Ze nemen geen verantwoordelijkheid. Zijn niet klantbewust.
Telefonisch onbereikbaar, voicemail wordt niet op gereageerd, e-mail al helemaal niet.
Wachttijd op reparatie auto ruim 5 maanden, schade eigen fietsendrager wordt ook niet verhaald op tegenpartij.
Sterke punten Horen, zien en zwijgen
Zwakke punten Er is totaal geen service en de medewerkers zijn onbereikbaar.
Waardeloze service
Review over HuurmijGisteren 4 keer met huurmij Leiderdorp gebeld, 1e keer 20 minuten in de wacht gestaan vervolgens voor de 2e keer met de telefoon van mijn partner gebeld, er werd direct opgepakt. Ze zou mij doorverbinden mrt de alarmcentrale, deze verbinding werd verbroken. Voor de 3e keer met huurmij gebeld, we gaan u nog een keer doorverbinden, dit keer lukte de doorverbinding wel met de alarmcentrale en deze zou mij doorverbinden met Nissan, echter deze verbinding werd ook weer verbroken. Toen voor de 4e keer en inmiddels een uur verder zelf direct de alarmcentrale gebeld, ze zouden mij direct doorverbinden met Nissan maar deze verbinding is nooit tot stand gekomen. Heb het toen maar zelf opgelost. Ben ook niet terug gebeld. Dus als het aan Huurmij had gelegen had ik nog in Amsterdam gestaan.
Ik ga dinsdag regelen dat ik een andere auto krijg van een andere maatschappij.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Ze nemen geen verantwoordelijkheid. Zijn niet klantbewust.
Alphabet is waardeloos
Review over Alphabet private leaseTelefonisch onbereikbaar, voicemail wordt niet op gereageerd, e-mail al helemaal niet.
Wachttijd op reparatie auto ruim 5 maanden, schade eigen fietsendrager wordt ook niet verhaald op tegenpartij.
Sterke punten
Horen, zien en zwijgen
Zwakke punten
Er is totaal geen service en de medewerkers zijn onbereikbaar.